Brand ID

Glad Media on tuottanut Brand ID:lle muun muassa asiakaslehtiä, messumateriaaleja ja uusinut yhtiön verkkosivujen sisältöjen visuaalisen ilmeen.

Valokuvaus

Glad Media on pyrkinyt tuomaan sisältömarkkinointiin uudenlaista rohkeutta, joka syntyy tarinallisuuden ja aitouden kautta.

Kuvasimme Brand ID:lle tuote- ja henkilökuvia, joita käytettiin laajasti Brand ID:n uudistetuilla verkkosivuilla ja markkinointimateriaalina.

”Olemme saaneet asiakkailtamme paljon positiivista palautetta uudesta ilmeestämme ja asiakaslehdestämme. On selkeästi huomattu, että olemme tehneet asioita uudella tavalla, mitä yhteistyöltämme halusimmekin.”

Linnea Mattila, markkinointikoordinaattori
Brand ID

”Glad Median kanssa on ollut helppo tehdä yhteistyötä: laatu on ollut erinomaista ja aikataulut ovat aina pitäneet. Sen päälle olemme saaneet myös ekstraa, sillä Glad Medialta on tullut paljon ideoita myös tulevaisuuteen. On tullut tunne, että he ovat aidosti kehittämässä toimintaamme.”

Linnea Mattila, markkinointikoordinaattori
Brand ID

Graafinen suunnittelu

Tuotamme Brand ID:lle yrityksen asiakaslehteä. Sisältöjen lisäksi lehden visuaalisuus on käsialaamme: Valokuvat, lehden taitto ja tekstisisällöt tukevat toinen toisiaan. Pitkä työkokemuksemme journalistissa mediassa takaa sen, että löydämme parhaat ratkaisut viestien visuaaliseen esittämiseen.

Sisältömarkkinointi

Glad Media ja Brand ID ovat yhteistyössä Tactic Gamesin kanssa toteuttaneet myös hyväntekeväisyystempauksen, jossa tarra-arkki ja puuhavihko kilahtivat 1800 porilaiseen postilaatikkoon tuomaan iloa kotona aikaansa viettävien perheiden elämään kesken korona-ajan.